bloggen med alt det gode

Bliv god til at skrive sprøde tekster

Bliv god til at skrive sprøde tekster

Vil du skrive gode, sprøde tekster? Altså sådan rigtig crispy tekster, der får din målgruppe til at stoppe op og lytte, som når der bliver åbnet for KiMs Sour Cream & Onion? [indsæt selv lyden af en knitrende pose og forestillingen om sprøde kartoffelchips – måske...

læs mere
Formater på sociale medier

Formater på sociale medier

Slut med at google "Formater på Facebook" 🙌 Her er en liste over de billed- og videoformater, vi har sammenfattet til dig ud fra, hvad de specifikke sociale medier selv anbefaler. *tip: Gem siden her på din bogmærkelinje, så du altid kan finde frem til den igen. Når...

læs mere
Lav godt indhold til tiktok

Lav godt indhold til tiktok

  TikTok er på mange måder anderledes end andre sociale medier - og det er præmissen for indhold det også. Det er nødvendigt, at det indhold, du skaber, passer til platformen, hvis du vil lave en hitmaskine af en TikTok-profil 📣 Uanset hvilket socialt medie du...

læs mere
Tiktok for virksomheder

Tiktok for virksomheder

Vi ser nærmere på platformen og dykker ned i TikTok for virksomheder. Find ud af, hvad TikTok er og kan, og hvorfor du som virksomhed skal overveje at være der 🔍 TikTok adskiller sig fra andre sociale medier, fordi platformen består af 100% videoindhold. TikTok har...

læs mere
Kend din målgruppe bedre end din svigermor

Kend din målgruppe bedre end din svigermor

Her får du nogle helt konkrete tips til at sætte din målgruppe under lup. Hvorfor er det vigtigt at kende sin målgruppe godt? Jo, hvis du kender dem, lytter til dem og ved, hvordan de agerer både online og offline, har du den langt bedste forudsætning for at kunne...

læs mere
SoMe-ordbog

SoMe-ordbog

SoMe-ordbogen: Her er de begreber, du bør kende til Søgningen efter verdens bedste SoMe-ordbog er ovre - du har den her 😉  Herunder finder en oversigt over de, i vores optik, vigtigste SoMe-begreber, som du kan støde på, hvis du arbejder med markedsføring på sociale...

læs mere