bloggen med alt det gode

Den gode Facebook-konkurrence

Facebook-konkurrencer er let indhold, hvis du er på jagt efter rækkevidde og mange interaktioner. Samtidigt ender de dog ofte med at være tomme kalorier. Når konkurrencen er ovre, forsvinder deltagerne fra din side igen – og du er tilbage til dér, hvor du startede....

læs mere

Sådan får du nye idéer og inspiration til blogindlæg

Er du kørt tør for inspiration til indlæg på virksomhedsbloggen? Bare rolig, det sker for alle. Her kommer til gengæld tre smutveje, du kan tage, for at få gang i tastaturet og producere relevant content igen. Tal med kundeservice og gennemgå...

læs mere

3 funktioner til Snapchat du (måske) ikke kender til

Antallet af brugere af det sociale medie med det gule spøgelse som logo bliver flere og flere. Det samme gør mulighederne for redigering og indstillinger, appen tilbyder også. Jeg har samlet 3 smarte funktioner, du bør kende til. 1. Tilpas,...

læs mere

Derfor skal du monitorere andres sociale medier

Du har styr på dit website, dine sociale medier og er godt i gang med at samle en solid fan- og kundebase online. Men holder du også øje med, hvad der sker på udebanen? Det indhold og de samtaler, du har på dine egne online kanaler, er kun en dråbe i havet...

læs mere

Sociale medier for freelancere

Sociale medier giver os alle mulighed for at nå ud til et langt større publikum end før. Hvis du er nyopstartet selvstændig eller freelancer, er det ærgerligt, hvis du misser det store kundepotentiale, der ligger gemt på de forskelle platforme....

læs mere

5 gode råd, når du skal vælge KPI’er

Når du skal måle på dine resultater, er det vigtigt at måle på de rigtige ting. Jeg bliver ofte spurgt om, hvad de bedste eller mest brugte KPI'er (Key Performance Indicators/målepunkter) er. Her på bloggen har jeg tidligere lavet en ultra kort guide om...

læs mere

Startguide til lave videoer til sociale medier

Det behøver ikke være raketvidenskab at producere videoer til dine online medier. Selv videoer uden noget budget kan gå viralt og nå ud til tusindvis af mennesker. Jeg kan ikke give dig opskriften på, hvordan du laver ugens virale hit. Det er der næppe nogen, der kan....

læs mere

Effektmåling – en ultra kort guide

Dagene for mavefornemmelsestaktik på sociale medier er ovre. Vi kan efterhånden måle på alt, så hvorfor ikke gøre det? Nedenfor har jeg lavet en ultra kort guide med nogle af de overvejelser, du skal gøre dig, inden du går i gang med at måle....

læs mere

Influencer marketing – en model!

Influencer marketing, hvor personlige brands markedsfører et produkt er på ingen måde et nyt begreb. I takt med digitaliseringen, og at private mennesker gennem fx blogs, Instagram og YouTube nu er blevet deres egne medier, er der i stigende...

læs mere