bloggen med alt det gode

Sociale medier for freelancere

Sociale medier giver os alle mulighed for at nå ud til et langt større publikum end før. Hvis du er nyopstartet selvstændig eller freelancer, er det ærgerligt, hvis du misser det store kundepotentiale, der ligger gemt på de forskelle platforme....

læs mere

5 gode råd, når du skal vælge KPI’er

Når du skal måle på dine resultater, er det vigtigt at måle på de rigtige ting. Jeg bliver ofte spurgt om, hvad de bedste eller mest brugte KPI'er (Key Performance Indicators/målepunkter) er. Her på bloggen har jeg tidligere lavet en ultra kort guide om...

læs mere

Startguide til lave videoer til sociale medier

Det behøver ikke være raketvidenskab at producere videoer til dine online medier. Selv videoer uden noget budget kan gå viralt og nå ud til tusindvis af mennesker. Jeg kan ikke give dig opskriften på, hvordan du laver ugens virale hit. Det er der næppe nogen, der kan....

læs mere

Effektmåling – en ultra kort guide

Dagene for mavefornemmelsestaktik på sociale medier er ovre. Vi kan efterhånden måle på alt, så hvorfor ikke gøre det? Nedenfor har jeg lavet en ultra kort guide med nogle af de overvejelser, du skal gøre dig, inden du går i gang med at måle....

læs mere

Influencer marketing – en model!

Influencer marketing, hvor personlige brands markedsfører et produkt er på ingen måde et nyt begreb. I takt med digitaliseringen, og at private mennesker gennem fx blogs, Instagram og YouTube nu er blevet deres egne medier, er der i stigende...

læs mere

Må man blokere brugere på sin Facebook-side?

Det er ingen hemmelighed, at tonen på sociale medier og især Facebook ofte er hård. Men hvad gør du, når dine kritikere bliver ved og ved? Og ikke ønsker dialog men blot at forfølge deres egen agenda? Hvor langt skal du strække dig for at gøre...

læs mere

Engagement i statistiksprog

Hvad er engagement? Jeg er typen, der gerne vil vide alt. Om alt. Og helst lige nu. Det har gjort mig til en ”hvorfor”-type, som til tider har været genstand for stor frustration og irritation hos en bestemt person. Så ham har jeg valgt at inddrage i dette blogindlæg....

læs mere

Hvad kan de der bloggere?

Der findes et utal af bloggere efterhånden, og det kan være en jungle og nogle gange nemmere bare at lukke øjnene for mulighederne, fordi det virker for uoverskueligt at komme i gang. Men fortvivl ikke; i det kommende stykke tid, vil jeg lave...

læs mere

Kom hid, kom hid!

Hjerteligt velkommen til min nye blog. Jeg har længe ment, at der har været meget lidt fokus på værdiskabelse og en strategisk tilgang til samarbejder med bloggere med den langvarige personlige relation og investering i fokus. Derfor tager jeg...

læs mere