bloggen med alt det gode
Community Management – hvornår skal man være på?
Skal man drive community management uden for de normale kontortider? Det korte svar er ja ? Men lad os snakke om hvorfor, det er så vigtigt! Hvilket CM-niveau skal vi være på? Når du arbejder med community management, kan du befinde dig på forskellige...
Lidt tips & tricks til den gode Facebook copy
Har du også kløet dig selv i håret over en Facebook copy? Fordi den måske var lidt sværere at skrive, end du havde regnet med. Det er jo ”bare” en kort tekst, men lige præcis derfor er det også vigtigt, at du lynhurtigt, og på få linjer, formår at fange din målgruppes...
Facebookgrupper – hvad skal du vide?
Facebook på vej i en ny retning? Indhold i Facebook-grupper bliver fremhævet i brugernes feed, og har også fået sin egen sektion i app-versionen. Som virksomhed kan det være svært at deltage i grupperne, da brugerne opfatter dette rum som mere privat. Som...
3 muligheder for annoncering på Instagram, du (måske) ikke kender
Det er ingen hemmelighed, at Instagram stormer frem, og der sker især en stigning i brugen af Stories. Faktisk bruger hele 500 mio. Instagram brugere Instagram Stories hver dag (kilde 1). Derfor er det da heller ikke mærkeligt, at Facebook stiller flere og flere...
Guide: sådan sørger du for at ekskludere den helt rigtige målgruppe på Facebook
Du sidder med en ny kampagne, du skal have sat op i Facebook Annonceadministrator. Du har hele 4 målgrupper, du gerne vil ramme, så du skal naturligvis oprette 4 annoncesæt. Men hvordan sørger du så for ikke at ramme de samme mennesker, hvis de nu tilhører flere af...
Trustpilot – et socialt medie?
Definitionen på et socialt medie ifølge Den Danske ordbog er: ”kommunikationsmiddel der via internettet muliggør (skriftlig) udveksling af information mellem alle der ønsker at deltage”. Anmeldelsesfunktion brugt som socialt medieJeg er flere gange stødt på...
KPI’er: Rækkevidde og engagement på samme tid? NIX!
Jeg kender mange. Som i rigtigt mange, der gerne vil måle både på engagement og rækkevidde på samme opslag eller i samme rapport. Det er dog ikke umiddelbart den bedste idé - i hvert fald ikke, hvis du forventer en stigning på begge parametre. Og hvorfor så ikke det?...
Hård tone på de sociale medier – er det ok?
Nej, faktisk ikke 🙂 Sociale medier er enormt spændende at beskæftige sig med – og har et enormt potentiale i forhold til relationer med dine kunder, så længe vi ikke glemmer menneskerne, der sidder bag skærmene. Det sidste er, i mine øjne, forkert brug af de...
Start det nye år som vores SoMe Koordinator!
Hos Borreskov Kommunikation byder vi det nye år hjertelig velkommen med en ny kollega! Vi starter nemlig året ud på fuldt blus, og har brug for en udadvendt og struktureret SoMe Koordinator, som har lyst til at koordinere content for vores kunder og arbejde med...
Sådan opbygger du en aktiv Facebook-side – en model
Du poster et opslag på din Facebook-side. Herefter venter du i spænding – men ak, rungende tavshed. Ingen kommentarer, ingen clicks, ingen likes. Hvorfor sker der intet? Fat mod, hvis dit indhold er relevant og veludført, skal din målgruppe nok finde vej. Men det...