Hos Borreskov Kommunikation er vi specialister i social media marketing. Vi ved, hvordan du kommer i dialog med dine kunder, vi har redskaberne til at analysere din performance, og vi glæder os til at maksimere dit udbytte af dine sociale platforme. Vi får nemlig et kick ud af dine gode resultater!
Erfaringen stammer fra fashionindustrien hos BESTSELLER, hvor Lykke trådte sine social media-barnesko og blandt andet havde ansvaret for sociale medier hos SELECTED. Skoene voksede og voksede, til hun sprang ud i tilværelsen som selvstændig i 2014 med Borreskov Kommunikation.
Siden da har samarbejdet med kunder som fx Arla, diverse Bestseller brands, home, DMJX og Daloon dannet grobund for vækst og udvikling af Borreskov Kommunikation, så vi nu er et veletableret bureau med appetit for alt, hvad fremtiden byder på. Vi håber, du har lyst til at være med!
Kontakt

KIG FORBI TIL KAFFE OG EN SNAK

– DET ER GANSKE UFARLIGT OG UfORPLIGTENDE!

Lykke Borreskov
Stifter og direktør
lykke@borreskovkommunikation.dk
+45 30 95 14 40 

Lykke tog oprindeligt sin kandidat i kommunikation og PR fra Handelshøjskolen i Aarhus, og har siden da arbejdet med mange forskellige marketing- og PR-opgaver, før hun fandt sin rette hylde med sociale medier. Siden da er hun målrettet gået efter at specialisere sig i netop dette område med særligt fokus på strategi, udvikling og effektmåling.

Lykkes fokusområder spænder dog vidt fra strategiudvikling, undervisning og effektmåling til det mere kreative som kampagneoplæg og community management. Hun mener, at man er nødt til at have fingrene helt nede i kagedejen for at lave den bedste kage!

Sarah B. Hedegaard Rasmussen
Social Media-konsulent
sarah@borreskovkommunikation.dk
+45 26 27 96 78

Sarah har en kandidat i Medievidenskab fra Aarhus Universitet, og har både under og efter studiet arbejdet kreativt og strategisk med målgrupper, medier og kommunikation. Den store interesse for især sociale medier har kun vokset sig  større og større med tiden – og fordi social media-landskabet er i konstant forandring, er Sarah hele tiden på udkig efter nye trends og tendenser.

Sarahs fokusområder spænder bredt, og hun har fingrene nede i alt fra strategiudvikling, community management, effektmåling og undervisning til udformning af skarpe tekster og udvikling af kreative koncepter. Hun gør en dyd ud af at finde frem til kommunikationsløsninger, der både skaber værdi for kunde og målgruppe. 

Nicklas Studsgaard Nielsen
Social Media-koordinator
nicklas@borreskovkommunikation.dk
+45 28 74 00 42

Nicklas tog fra Aarhus Universitet med en kandidat i Virksomhedskommunikation og Spansk, og har sidenhen berørt flere områder inden for sociale medier og community management.

Strategiudvikling, projektledelse og annoncering er blandt de fokusområder, han har stor passion for. Koblet sammen med en solid erfaring inden for netop community management breder Nicklas’ vifte sig vidt på SoMe-området.

Målbare resultater er altid hans formål, og han vil derfor sørge for at klæde dig bedst muligt på til at sikre, at din strategi får succes på såvel kort som lang sigt.

KIG FORBI TIL KAFFE OG EN SNAK

– DET ER GANSKE UFARLIGT OG UfORPLIGTENDE!

Lykke Borreskov Stifter og direktør lykke@borreskovkommunikation.dk +45 30 95 14 40
Lykke tog oprindeligt sin kandidat i kommunikation og PR fra Handelshøjskolen i Aarhus, og har siden da arbejdet med mange forskellige marketing- og PR-opgaver, før hun fandt sin rette hylde med sociale medier. Siden da er hun målrettet gået efter at specialisere sig i netop dette område med særligt fokus på strategi, udvikling og effektmåling.
Lykkes fokusområder spænder dog vidt fra strategiudvikling, undervisning og effektmåling til det mere kreative som kampagneoplæg og community management. Hun mener, at man er nødt til at have fingrene helt nede i kagedejen for at lave den bedste kage!

Sarah Hedegaard
Social Media-konsulent
sarah@borreskovkommunikation.dk
+45 26 27 96 78

Sarah har en kandidat i Medievidenskab fra Aarhus Universitet, og har både under og efter studiet arbejdet kreativt og strategisk med målgrupper, medier og kommunikation. Den store interesse for især sociale medier har kun vokset sig  større og større med tiden – og fordi social media-landskabet er i konstant forandring, er Sarah hele tiden på udkig efter nye trends og tendenser.

Sarahs fokusområder spænder bredt, og hun har fingrene nede i alt fra strategiudvikling, community management, effektmåling og undervisning til udformning af skarpe tekster og udvikling af kreative koncepter. Hun gør en dyd ud af at finde frem til kommunikationsløsninger, der både skaber værdi for kunde og målgruppe. 

Nicklas Studsgaard Nielsen
Social Media-koordinator
nicklas@borreskovkommunikation.dk
+45 28 74 00 42

Nicklas tog fra Aarhus Universitet med en kandidat i Virksomhedskommunikation og Spansk, og har sidenhen berørt flere områder inden for sociale medier og community management.

Strategiudvikling, projektledelse og annoncering er blandt de fokusområder, han har stor passion for. Koblet sammen med en solid erfaring inden for netop community management breder Nicklas’ vifte sig vidt på SoMe-området.

Målbare resultater er altid hans formål, og han vil derfor sørge for at klæde dig bedst muligt på til at sikre, at din strategi får succes på såvel kort som lang sigt.