bloggen med alt det gode

Boost vs Facebook Business Manager

Du finder på Facebook 2 måder at oprette annoncer på – Boost eller Facebook Business Manager. Jeg vil her dykke ned i Boost-funktionen, vise dig hvilke muligheder, du har og give dig mine anbefalinger sammenholdt med dine muligheder i Business Manager. Hvad er Boost?...

læs mere
Hvorfor always-on content?

Hvorfor always-on content?

Som du måske har gættet ud fra navnet, er always-on et begreb, der bruges om annoncering, der kører fast og uden slutdato angivet. På den måde har du altid fat i de kunder, der er aktive på din hjemmeside, køber på din webshop eller interagerer med dine Facebook- og...

læs mere
Hvorfor du skal gå i gang med lead ads – NU!

Hvorfor du skal gå i gang med lead ads – NU!

Hvorfor ikke bruge dine marketingbudgetter på at få konkrete kunde-leads, du rent faktisk kan følge op på? Med lead ads beder brugerne dig faktisk om at blive kontaktet. Ja, du så rigtigt – slut med cold calls, ind med lead ads. Så hvad er lead ads? Det er en...

læs mere
Tilpas dig platformen og udnyt dit potentiale

Tilpas dig platformen og udnyt dit potentiale

Vær hvor dine kunder er. Det er at af de helt grundlæggende marketingsråd. Men ikke for enhver pris. For hvis du ikke passer ind i platformen eller formatet, kan du skabe negativ awareness i stedet for dit ønskede formål. Hvis du sælger meget eksklusive smykker, så...

læs mere
En kort intro til at komme i gang med din SoMe-strategi

En kort intro til at komme i gang med din SoMe-strategi

Måske du allerede har en SoMe-strategi, måske du har alle de gode idéer oppe i hovedet, eller måske du kører efter mavefornemmelsen. Under alle omstændigheder giver det stor værdi at få din strategi gennemarbejdet, formaliseret og skrevet ned. Så kan du altid føre...

læs mere
Konkurrence tekst / template til Facebook og Instagram

Konkurrence tekst / template til Facebook og Instagram

Måske du allerede har læst vores blogindlæg om konkurrenceregler på Facebook og Instagram? Nu er du klar til at gå i gang med selve konkurrencen. Tag udgangspunkt i templaten herunder, som indeholder alle regler pr. dags dato 😉 : For at være med i konkurrencen skal...

læs mere
4 gode råd til marketers under corona-virussen

4 gode råd til marketers under corona-virussen

Dele af Danmark er lukket ned, aktierne falder, og Europa er det nye epicenter for corona-virussen. Det er skræmmende og noget, vi skal tage meget alvorligt. Samtidig skal vi dog have hverdagen og forretningen til at hænge sammen, så hjulene i økonomien ikke går helt...

læs mere
Konkurrencer på Facebook og Instagram: Do’s and dont’s

Konkurrencer på Facebook og Instagram: Do’s and dont’s

Hvis du har planer om at engagere din målgruppe med konkurrencer, så sørg først og fremmest for, at du har helt styr på konkurrencereglerne – både Facebooks egne politikker, men også Markedsføringsloven. Her kommer en oversigt over, do’s and dont’s, og hvilken info du...

læs mere
Har du også et uudnyttet B2B potentiale på Linkedin?

Har du også et uudnyttet B2B potentiale på Linkedin?

  LinkedIn er verdens største professionelle sociale netværk, og derfor et MUST for B2B-virksomheder. Bare i Danmark er der 2,6 mio brugere (oktober 2019). Brugerne er allerede i et businessmindset på platformen, hvilket sparer dig for unødvendig forklaring, og...

læs mere