bloggen med alt det gode

Sponsorerede meningsmålinger på Instagram. Sådan gør du!

Sponsorerede meningsmålinger på Instagram. Sådan gør du!

Når du laver din Story på Instagram, kan du vha. interaktive meningsmålinger engagere personer i din målgruppe. Så de stopper op og tager stilling til dit indhold frem for at trykke sig videre til næste story. Det er i hvert fald ønskescenariet 😊  Når du har læst...

læs mere
Optimér din LinkedIn annoncering med Insight Tag

Optimér din LinkedIn annoncering med Insight Tag

Hvad er LinkedIn Insight Tag? Dit LinkedIn Insight Tag er et stykke kode, som du installerer på dit website med henblik på at kunne spore brugeradfærd. Det kan samtidig give dig flere muligheder i din annoncering. Jeg vil her gennemgå, hvilke fordele det giver dig....

læs mere
Sådan installerer du dit LinkedIn Insight Tag

Sådan installerer du dit LinkedIn Insight Tag

Ligesom du måske kender det fra Facebook, kan du på LinkedIn lave retargeting af de personer, der f.eks. har besøgt din hjemmeside. Til dette skal du bruge data fra dit LinkedIn Insight Tag, som er lig din Facebook Pixel. Dit LinkedIn Insight Tag kan først give dig...

læs mere
Formater på facebook og instagram

Formater på facebook og instagram

Slut med at google "Formater på Facebook" 😉 Her er en liste over de billed- og videoformater, som Facebook selv anbefaler til bestemt placeringer.  Når du laver opslag og annoncer til Facebook og Instagram, skal dine billeder og videoer gerne dække en så stor del af...

læs mere
Lad dit sociale formål guide dig på sociale medier

Lad dit sociale formål guide dig på sociale medier

Det sociale formål er ofte en ret overset ingrediens i den sociale mediestrategi. Men det er faktisk den vigtigste. For hvis du ikke ved, hvad du vil med din tilstedeværelse på sociale medier – hvordan ved du så, om du har succes?  Hvad er et ”socialt” formål så? Helt...

læs mere
Effektmåling – en ultra kort guide

Effektmåling – en ultra kort guide

Dagene for mavefornemmelsestaktik på sociale medier er ovre. Vi kan efterhånden måle på alt, så hvorfor ikke gøre det? Nedenfor har jeg lavet en ultra kort guide med nogle af de overvejelser, du skal gøre dig, inden du går i gang med at måle.   1. Tilpas målingen...

læs mere
5 gode råd, når du skal vælge KPI’er

5 gode råd, når du skal vælge KPI’er

Når du skal måle på dine resultater, er det vigtigt at måle på de rigtige ting. Jeg bliver ofte spurgt om, hvad de bedste eller mest brugte KPI'er (Key Performance Indicators/målepunkter) er. Her på bloggen har jeg tidligere lavet en ultra kort guide om effektmåling,...

læs mere
sådan definerer du din målgruppe på sociale medier

sådan definerer du din målgruppe på sociale medier

Hvem kommer før hvor og hvordan. Du kan ikke kommunikere, hvis du ikke ved, hvem du taler til. Så simpelt kan det siges. Men det er ikke nødvendigvis simpelt at definere din målgruppe på sociale medier. Det vil jeg gerne hjælpe dig på vej med! Hvem kommer som sagt før...

læs mere

Nyeste nyt og en guide til tekster på sociale medier!

Tilmeld dig nu - og få fingrene i en uundværlig guide til, hvordan du skriver tekster til sociale medier, som får dine modtagere til at slå ørelapperne ud!

Tillykke! Nu er du klar til at modtage en masse spændende nyt om SoMe-marketing!