Community Management
Hvordan sikrer jeg mig et stærkt og loyalt community?
I Borreskov Kommunikation er vi eksperter i at drive community management, så dine brugere altid bliver mødt i øjenhøjde. Om det er hverdage, weekend eller helligdage står vi klar til at håndtere dine brugeres henvendelser på social media. Vi hjælper dig ligeledes med at sikre, at du har de rette værktøjer til at skabe et stærkt community på sigt.
Dette indkluderer blandt andet en klar strategi ift. tone-of-voice, svartider og ikke mindst, hvordan du sikrer, at din målgruppe føler sig taget godt imod. Samlet set giver vi dig trygheden i, at dine kanaler bliver kontinuerligt håndteret med den rette omhu, der gør at du får ro og plads til andre opgaver i din hverdag. Du får med andre ord følgende:
Nicklas – hvad er community management?
Nicklas – hvor ofte skal du være på?
Nicklas – 3 fejl vi ofte ser
I Borreskov Kommunikation er vi eksperter i at drive community management, så dine brugere altid bliver mødt i øjenhøjde. Om det er hverdage, weekend eller helligdage står vi klar til at håndtere dine brugeres henvendelser på social media. Vi hjælper dig ligeledes med at sikre, at du har de rette værktøjer til selv at skabe et stærkt community på sigt.
Dette indkluderer blandt andet en klar strategi ift. tone-of-voice, svartider og ikke mindst, hvordan du sikrer, at din målgruppe føler sig taget godt imod. Samlet set giver vi dig trygheden i, at dine kanaler er kontinuerligt håndteret med den rette omhu, der gør at du får ro og plads til andre opgaver i din hverdag. Du får med andre ord følgende:
En klar community management-strategi inkl. tone-of-voice & online identitet.
Eksperthåndtering af alle henvendelser på social media 365 dage om året.
Community Management der hænger sammen med din generelle online identitet – og dit content.
Løbende sparring i samarbejde med dig om, hvordan dit community kontinuerligt kan styrkes.
Læs om community management på bloggen
Er dit social team klædt på til ferien?
Den optimale ferieplan for dine sociale medier - 3 vigtige takeaways Juleferien er for mange lige rundt om hjørnet ☀️ Dit community på sociale medier holder dog ikke ferie, bare fordi du gør 😉 Derfor får du her 3 gode råd til, hvordan du laver en ferieplan, så du,...
Community Management – hvornår skal man være på?
Skal man drive community management uden for de normale kontortider? Det korte svar er ja ? Men lad os snakke om hvorfor, det er så vigtigt! Hvilket CM-niveau skal vi være på? Når du arbejder med community management, kan du befinde dig på forskellige...
Hård tone på de sociale medier – er det ok?
Nej, faktisk ikke 🙂 Sociale medier er enormt spændende at beskæftige sig med – og har et enormt potentiale i forhold til relationer med dine kunder, så længe vi ikke glemmer menneskerne, der sidder bag skærmene. Det sidste er, i mine øjne, forkert brug af de...
10 gode råd til at få succes med community management hos dit bureau
Det har på det seneste være diskuteret meget, om et bureau kan håndtere community management lige så godt som virksomhedens interne folk. Jeg er måske nok ikke helt objektiv, men jeg vil vove at påstå: JA! Et bureau kan (skal) være specialister i lige netop at...
Din community management skal afspejle, hvem du er som virksomhed og derfor hænge sammen med det content, du viser til din målgruppe. Vi sikrer, at du hele vejen er tro mod dig selv og din strategi.
Vi vil være med til at styrke dit community og skaffe dig flere loyale kunder. Skriv eller ring endelig til os for at høre nærmere.
Din community management skal afspejle, hvem du er som virksomhed og derfor hænge sammen med det content, du viser til din målgruppe. Vi sikrer, at du hele vejen er tro mod dig selv og din strategi.
Vi vil være med til at styrke dit community og skaffe dig flere loyale kunder. Skriv eller ring endelig til os for at høre nærmere.
… Hvis du gerne vil høre mere, om hvordan vi kan hjælpe dig. Kontakt Lykke på lykke@borreskovkommunikation.dk