Community Management

Hvordan sikrer jeg mig et stærkt og loyalt community?

I Borreskov Kommunikation er vi eksperter i at drive community management, så dine brugere altid bliver mødt i øjenhøjde. Om det er hverdage, weekend eller helligdage står vi klar til at håndtere dine brugeres henvendelser på social media. Vi hjælper dig ligeledes med at sikre, at du har de rette værktøjer til at skabe et stærkt community på sigt.

Dette indkluderer blandt andet en klar strategi ift. tone-of-voice, svartider og ikke mindst, hvordan du sikrer, at din målgruppe føler sig taget godt imod. Samlet set giver vi dig trygheden i, at dine kanaler bliver kontinuerligt håndteret med den rette omhu, der gør at du får ro og plads til andre opgaver i din hverdag. Du får med andre ord følgende:

I Borreskov Kommunikation er vi eksperter i at drive community management, så dine brugere altid bliver mødt i øjenhøjde. Om det er hverdage, weekend eller helligdage står vi klar til at håndtere dine brugeres henvendelser på social media. Vi hjælper dig ligeledes med at sikre, at du har de rette værktøjer til selv at skabe et stærkt community på sigt.

Dette indkluderer blandt andet en klar strategi ift. tone-of-voice, svartider og ikke mindst, hvordan du sikrer, at din målgruppe føler sig taget godt imod. Samlet set giver vi dig trygheden i, at dine kanaler er kontinuerligt håndteret med den rette omhu, der gør at du får ro og plads til andre opgaver i din hverdag. Du får med andre ord følgende:

En klar community management-strategi inkl. tone-of-voice & online identitet.

Eksperthåndtering af alle henvendelser på social media 365 dage om året.

Community Management der hænger sammen med din generelle online identitet – og dit content.

Løbende sparring i samarbejde med dig om, hvordan dit community kontinuerligt kan styrkes.

Din community management skal afspejle, hvem du er som virksomhed og derfor hænge sammen med det content, du viser til din målgruppe. Vi sikrer, at du hele vejen er tro mod dig selv og din strategi.

Vi tilbyder også