Konkurrencer på sociale medier
Klæd dig bedst muligt på til at afholde konkurrencer på Facebook og Instagram
En konkurrence er en rigtig god måde at skabe noget engagement omkring dig og dit brand. Særligt op til højtider og Black Friday støder vi på mange konkurrencer på Facebook og Instagram. Du skal dog huske at gøre dig helt skarp på, hvordan du kan få mest muligt ud af konkurrencen.
Du skal både tænke på, hvad du må, hvad du ikke må, hvordan du gør helt lavpraktisk, og selvfølgelig hvordan det bliver en succes. Alt det vil vi gerne hjælpe dig med. Du kan her på siden finde indlæg og videoer, der klæder dig bedst muligt på – så din konkurrence kan blive en succes.
Lykke – Overvej timing af din konkurrence
Konkurrencer kan være et stærkt værktøj til at skabe en god forbindelse til din målgruppe, og ligeledes at nå ud til nye potentielle kunder.
Du skal være opmærksom på, at der findes både dansk lovgivning samt Facebook & Instagrams egne regelsæt, der sætter rammerne for, hvad du kan og må på sociale medier.
Vi giver dig her et overblik over, hvilke dos & don’ts der er på de respektive platforme, og giver dig samtidig en standardtekst som sikrer, at du overholder gældende love og regler.
Sarah – Kig på din præmie og præmis
Konkurrencer på Facebook og Instagram: Do’s and don’ts
Hvis du har planer om at engagere din målgruppe med konkurrencer, så sørg først og fremmest for, at du har helt styr på konkurrencereglerne – både Facebooks egne politikker, men også Markedsføringsloven. Do's and don'ts på Facebook Her kommer en oversigt over, do’s...
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.
Tag endelig fat i os hvis du har spørgsmål, eller har brug for hjælp med din konkurrence!